przejdź do Menu przejdź do Nagłówka przejdź do Treści przejdź do Stopki
Jesteś na > URZĄD Struktura Urzędu Wydział Organizacyjny i Archiwum Zakładowego

Wydział Organizacyjny i Archiwum Zakładowego

Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Archiwum Zakładowego należy w szczególności:

  1. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza, umów w sprawie zamówienia publicznego, skarg i wniosków oraz upoważnień i pełnomocnictw, kontroli zewnętrznych;
  2. prowadzenie spraw z zakresu oświaty, wychowania przedszkolnego oraz opieki nad dziećmi do lat 3;
  3. prowadzenie spraw z zakresu BHP
  4. prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, w tym przyjmowanie i przesyłanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  5. prowadzenie i koordynacja spraw z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz udzielania pomocy osobom dotkniętym problemem przemocy w rodzinie,
  6. koordynacja pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
  7. współpraca z organizacjami pozarządowymi;
  8. przyjmowanie wniosków i wydawanie kart dużej rodziny;
  9. koordynacja działań związanych z udzielaniem informacji i obsługą mieszkańców;
  10. wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
  11. udzielanie licencji na przewozy taxi;
  12. obsługa kancelaryjna i techniczna Urzędu;
  13. obsługa korespondencji oraz elektronicznej skrzynki e-mail Urzędu;
  14. obsługa informatyczna Urzędu;
  15. prowadzenie archiwum;
  16. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
  17. prowadzenie spraw dotyczących praktyk zawodowych i aktywizacji osób bezrobotnych (staże, prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne, itp.);
  18. obsługa kancelaryjna i techniczna Młodzieżowej Rady Miasta i Miejskiej Rady Seniorów;
  19. współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta (sołectwami) oraz prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim;
  20. prowadzenie ewidencji wyposażenia i pozostałych środków trwałych;
  21. prowadzenie spraw zamówień publicznych Miasta pod względem procedury określonej właściwymi przepisami prawa,
  22. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień na roboty, usługi i dostawy w trybie bez stosowania ustawy,
  23. współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  24. przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac komisji przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno - kancelaryjne prac komisji przetargowej,
  25. sporządzanie planu rejestru zamówień publicznych,
  26. gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych Urzędu,
  27. archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień dokonywanych w Urzędzie,
  28. realizacja zadań wynikających z przeprowadzania wyborów Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Wojewódzkiego,  referendum krajowego i gminnego, sołtysów i rad sołeckich.
 
 
Wydział Administracyjny
Kierownik - Justyna Pawlas

tel. 82 576 21 57 wew. 161
e-mail: justyna.pawlas@krasnystaw.pl
pokój nr 30
 
 
Copyright © Miasto Krasnystaw. Wszelkie prawa zastrzeżone