przejdź do Menu przejdź do Nagłówka przejdź do Treści przejdź do Stopki
Jesteś na > AKTUALNOŚCI Zaproszenie na XVIII Sesję Rady Miasta Krasnystaw IX kadencji

AKTUALNOŚCI

Zaproszenie na XVIII Sesję Rady Miasta Krasnystaw IX kadencji
06-06-2025

Zaproszenie na XVIII Sesję Rady Miasta Krasnystaw IX kadencji

Przewodniczący Rady Miasta Krasnystaw zawiadamia, że XVIII Sesja Rady Miasta Krasnystaw IX kadencji odbędzie się 12 czerwca 2025 r. (czwartek) o godz. 10:00 w sali obrad Urzędu Miasta Krasnystaw, Plac 3 Maja 29.

 

Transmisja na żywo będzie dostępna pod adresem:

https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1854/rada-miasta-krasnystaw.htm

 

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad sesji – sprawdzenie obecności (kworum).

2. Przyjęcie protokołu z XVI i XVII sesji Rady Miasta.

3. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego o podejmowanych działaniach między sesjami.

5. Informacja Przewodniczących komisji o działaniach podejmowanych między sesjami.

6. Informacja Burmistrza o podejmowanych działaniach w okresie między sesjami.

7. Przedstawienie interpelacji i zapytań radnych.

8. Raport o stanie Miasta Krasnystaw za 2024 r.

  1. przedstawienie Raportu o stanie Miasta Krasnystaw za poprzedni rok,
  2. debata nad Raportem,
  3. uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi Krasnegostawu wotum zaufania.

9. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Krasnystaw za rok 2024 oraz podjęcie uchwał.

  1. przedstawienie opinii stałych komisji Rady Miasta Krasnystaw o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta za 2024 r., sprawozdaniu finansowym oraz informacji o stanie mienia gminnego za 2024 r.,
  2. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta za rok 2024,
  3. przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Miasta oraz wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2024 r.,
  4. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Lublinie o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu za 2024 r.
  5. wystąpienie Burmistrza Krasnegostawu na temat wykonania budżetu Miasta za 2024 rok.,
  6. dyskusja nad sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2024 rok, sprawozdaniem finansowym oraz informacją o stanie mienia Miasta.
  7. podjęcie uchwał w sprawie: 
  1. rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem Burmistrza Krasnegostawu z wykonania budżetu Miasta Krasnystaw za 2024 rok; 
  2. udzielenia absolutorium Burmistrzowi Krasnegostawu z tytułu wykonania budżetu Miasta Krasnystaw za 2024 r.

10. Rozpatrzenie projektów i podjęcie uchwał:

  1. w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Krasnystaw;
  2. w sprawie zmian w uchwale budżetowej Miasta na 2025 r.;
  3. w sprawie zmiany Uchwały Nr XIII/58/2024 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 19 grudnia 2024 r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego w 2025 r.;
  4. w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Krasnostawskiego na realizację zadania pn. „Przebudowa ulicy Piłsudskiego Nr 3121L w Krasnymstawie od km 0+387 (ul. Konopnickiej) do km 1+101 (ul. Graniczna) o dł. 0,714 km” w 2026 roku; 
  5. zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia opłaty targowej i określenia zasad ustalenia i poboru oraz terminów płatności, wysokości stawek opłaty i zarządzenia jej poboru w drodze inkasa;
  6. w sprawie nadania nazwy rondu położonemu w mieście Krasnystaw;
  7. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej w Krasnymstawie;
  8. w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w obrębie pomnika przyrody;
  9. w sprawie przyjęcia ,,Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Miasta Krasnystaw na lata 2025 – 2028”;
  10. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/306/2014 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 23 października 2014 r. w sprawie nadania statutu „Centrum Integracji Społecznej w Krasnymstawie”;
  11. w sprawie przyjęcia Gminnego programu wspierania rodziny dla miasta Krasnystaw na lata 2025 – 2027; 
  12. w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej prośby o budowę drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z niezbędną infrastrukturą na odcinku ulicy Cegielnianej od zjazdu z ulicy Piłsudskiego do wysokości posesji nr 17A.

11. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie za 2024 r. oraz zamierzenia na 2025r.

12. Ocena Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2024 dla Miasta Krasnystaw.

13. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Miasta Krasnystaw z Organizacjami Pozarządowymi w 2024 r.

14. Raport z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii za 2024 r. (w tym informacja z pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych).

15. Zgłaszanie wniosków przez komisje Rady Miasta.

16. Wolne wnioski i komunikaty Przewodniczącego Rady Miasta.

17. Przedstawienie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

18.  Zakończenie obrad sesji.

 

PRZEWODNICZĄCY RADY MIASTA                                

/-/   Marcin Wilkołazki

 

Copyright © Miasto Krasnystaw. Wszelkie prawa zastrzeżone