KOMUNIKAT BURMISTRZA KRASNEGOSTAWU z dnia 6 listopada 2020 r.
Informuję, że na mocy Zarządzenia Nr 141 z dnia 6 listopada 2020 r. w sprawie przeciwdziałania rozpowszechnianiu się choroby COVID-19 na terenie Miasta Krasnystaw Urząd Miasta Krasnystaw zostaje zamknięty dla petentów z wyłączeniem Urzędu Stanu Cywilnego i spraw związanych z działalnością gospodarczą.
W związku z tym:
W dniach od 9 listopada 2020 r. do 20 listopada 2020 r. Urząd Miasta Krasnystaw zostaje zamknięty dla petentów.W Urzędzie Miasta Krasnystaw będą przyjmowali petentów tylko:
- pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego - przyjmują interesantów tylko i wyłącznie w przypadku: zgłoszenia urodzenia dziecka, odbioru dowodu osobistego, sporządzenia aktu zgonu,
- pracownicy prowadzący sprawy związane z działalnością gospodarczą
w godz. 8.00-14.00.
Dokumenty można składać:
1. drogą elektroniczną:
a) mailowo na adres –miasto@krasnystaw.pl
b) przez system ePUAP – na adres skrytki Urzędu Miasta Krasnystaw: /umkrasnystaw/SkrytkaESP
2. do urny znajdującej się przy wejściu do Urzędu Miasta– wejście od strony Plac 3 Maja 29
3. pocztą na adres: Urząd Miasta Krasnystaw, ul. Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.
Kontakt telefoniczny:
Sekretariat Urzędu Miasta – 82 576-21-57,
W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, w czasie bezpośredniego kontaktu interesanta z pracownikiem spełnione winny być procedury przeciwepidemiczne, tj.: pracownik i petent winni mieć założoną maseczkę lub przyłbicę oraz rękawiczki jednorazowe.
Burmistrz Krasnegostawu
/-/ Robert Kościuk