
Spotkanie interesariuszy marki turystycznej „Kraszczady” – zaproszenie do współtworzenia marki regionu
Miasto Krasnystaw, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Krasnostawski Dom Kultury serdecznie zapraszają na spotkanie interesariuszy poświęcone strategicznej koncepcji promocji regionu w oparciu o nowo powstającą markę turystyczną „Kraszczady”, które odbędzie się 22 maja 2025 r. (środa) Krasnostawskim Domu Kultury w godzinach 12:00-14:00.
Czym są „Kraszczady”?
„Kraszczady” to koncepcja marki turystycznej obejmującej Krasnystaw i jego okolice, która powstała z myślą o pełniejszym wykorzystaniu potencjału przyrodniczego, kulturowego i historycznego regionu. Nazwa i idea łączą lokalne dziedzictwo z nowoczesnymi narzędziami promocji, budując tożsamość opartą na autentyczności, gościnności oraz niezwykłych krajobrazach.
W ramach działań związanych z tworzeniem marki prowadzone są intensywne prace promocyjne – organizowane są plenerowe wydarzenia, warsztaty, kampanie informacyjne oraz działania angażujące lokalną społeczność. Celem tych działań jest stworzenie silnej, rozpoznawalnej marki turystycznej, która będzie wspierać rozwój regionu i przyciągać odwiedzających.
Cel spotkania
Podczas spotkania zostanie zaprezentowana strategiczna koncepcja promocji regionu oraz omówione zostaną założenia i kierunki dalszego rozwoju marki „Kraszczady”. Spotkanie będzie również przestrzenią do wymiany pomysłów i doświadczeń, a także okazją do włączenia się w projekt.
Do udziału zapraszamy:
- przedstawicieli samorządów,
- lokalnych przedsiębiorców,
- organizacje pozarządowe,
- instytucje kultury,
- animatorów życia społecznego,
- oraz wszystkie osoby zainteresowane aktywnym udziałem w rozwoju turystycznej marki Kraszczady.
Organizatorzy:
- Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna
- Miasto Krasnystaw
- Krasnostawski Dom Kultury
Partner:
- Województwo Lubelskie – „Smakuj życie!”
Zachęcamy do udziału i aktywnego zaangażowania. Wspólnie twórzmy markę Kraszczady!
KULTURY„Marka turystyczna Kraszczady. Strategiczna koncepcjapromocji regionu" – agenda spotkania
Prowadzący: Dorota Lachowska, Dyrektor Biura Zarządu LROT
Cel spotkania: Przedyskutowanie podstaw strategicznych do stworzenia i promocji marki turystycznej Kraszczady
1. Powitanie uczestników spotkania – prof. Marcin Szewczak, Członek Zarządu Województwa Lubelskiego
2. Strategiczne podstawy do stworzenia i promocji marki turystycznej Kraszczady – Adam Mikołajczyk, Prezes Fundacji Europejskiego Instytutu MarketinguMiejsc BEST PLACE; Maciej Kowalczyk, Główny specjalista w Pheno Horizon
- Wprowadzenie i cele spotkania
- Analiza SWOT potencjału turystyczno-promocyjnego
- Typowanie kluczowych wyróżników
- Analiza konkurencji i pozycjonowanie marki Kraszczad
- Określenie wiodących grup docelowych
- Analiza kanałów komunikacji i flagowych inicjatyw promocyjnych
- Opiniowanie wstępnych konceptów marki Kraszczady
3. Zakończenie spotkania