przejdź do Menu przejdź do Nagłówka przejdź do Treści przejdź do Stopki
Jesteś na > AKTUALNOŚCI Spotkanie interesariuszy marki turystycznej „Kraszczady” – zaproszenie do współtworzenia marki...

AKTUALNOŚCI

Spotkanie interesariuszy marki turystycznej „Kraszczady” – zaproszenie do współtworzenia marki regionu
19-05-2025

Spotkanie interesariuszy marki turystycznej „Kraszczady” – zaproszenie do współtworzenia marki regionu

Miasto Krasnystaw, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Krasnostawski Dom Kultury serdecznie zapraszają na spotkanie interesariuszy poświęcone strategicznej koncepcji promocji regionu w oparciu o nowo powstającą markę turystyczną „Kraszczady”, które odbędzie się 22 maja 2025 r. (środa) Krasnostawskim Domu Kultury w godzinach 12:00-14:00.

Czym są „Kraszczady”?

„Kraszczady” to koncepcja marki turystycznej obejmującej Krasnystaw i jego okolice, która powstała z myślą o pełniejszym wykorzystaniu potencjału przyrodniczego, kulturowego i historycznego regionu. Nazwa i idea łączą lokalne dziedzictwo z nowoczesnymi narzędziami promocji, budując tożsamość opartą na autentyczności, gościnności oraz niezwykłych krajobrazach.

W ramach działań związanych z tworzeniem marki prowadzone są intensywne prace promocyjne – organizowane są plenerowe wydarzenia, warsztaty, kampanie informacyjne oraz działania angażujące lokalną społeczność. Celem tych działań jest stworzenie silnej, rozpoznawalnej marki turystycznej, która będzie wspierać rozwój regionu i przyciągać odwiedzających.

Cel spotkania

Podczas spotkania zostanie zaprezentowana strategiczna koncepcja promocji regionu oraz omówione zostaną założenia i kierunki dalszego rozwoju marki „Kraszczady”. Spotkanie będzie również przestrzenią do wymiany pomysłów i doświadczeń, a także okazją do włączenia się w projekt.

Do udziału zapraszamy:

  • przedstawicieli samorządów,
  • lokalnych przedsiębiorców,
  • organizacje pozarządowe,
  • instytucje kultury,
  • animatorów życia społecznego,
  • oraz wszystkie osoby zainteresowane aktywnym udziałem w rozwoju turystycznej marki Kraszczady.

Organizatorzy:

  • Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna
  • Miasto Krasnystaw
  • Krasnostawski Dom Kultury

Partner:

  • Województwo Lubelskie – „Smakuj życie!”

Zachęcamy do udziału i aktywnego zaangażowania. Wspólnie twórzmy markę Kraszczady! 

KULTURY„Marka turystyczna Kraszczady. Strategiczna koncepcjapromocji regionu" – agenda spotkania

Prowadzący: Dorota Lachowska, Dyrektor Biura Zarządu LROT
Cel spotkania: Przedyskutowanie podstaw strategicznych do stworzenia i promocji marki turystycznej Kraszczady

1. Powitanie uczestników spotkania – prof. Marcin Szewczak, Członek Zarządu Województwa Lubelskiego

2. Strategiczne podstawy do stworzenia i promocji marki turystycznej Kraszczady – Adam Mikołajczyk, Prezes Fundacji Europejskiego Instytutu MarketinguMiejsc BEST PLACE; Maciej Kowalczyk, Główny specjalista w Pheno Horizon

  • Wprowadzenie i cele spotkania
  • Analiza SWOT potencjału turystyczno-promocyjnego
  • Typowanie kluczowych wyróżników
  • Analiza konkurencji i pozycjonowanie marki Kraszczad
  • Określenie wiodących grup docelowych
  • Analiza kanałów komunikacji i flagowych inicjatyw promocyjnych
  • Opiniowanie wstępnych konceptów marki Kraszczady

3. Zakończenie spotkania

 

Copyright © Miasto Krasnystaw. Wszelkie prawa zastrzeżone