
Informacja dla Mieszkańców Krasnegostawu – zasady udziału w debacie nad Raportem o stanie Miasta Krasnystaw
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) Burmistrz Krasnegostawu przedstawia Radzie Miasta Krasnystaw Raport o stanie Miasta Krasnystaw za rok 2024 w terminie do dnia 31 maja 2025 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim. W debacie nad Raportem o stanie Miasta Krasnystaw za 2024 rok zabierają głos radni. W debacie mogą zabrać głos również mieszkańcy miasta w liczbie 15 osób.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne „Zgłoszenie do debaty”, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miasta Krasnystaw.
Zgodnie z art. 28 aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie do debaty” składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany Raport o stanie miasta.
Dzień ten przypada na 11 czerwca 2025 r.
Mieszkańcom głosu udziela Przewodniczący Rady Miasta według kolejności wpływu „Zgłoszenia do debaty”.
Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Miasta Krasnystaw odbędzie się w dniu 12 czerwca 2025 r. w Urzędzie Miasta Krasnystaw – sala obrad.
Zgłoszenia do debaty będą przyjmowane w Urzędzie Miasta Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, Biuro Obsługi Mieszkańca (parter) do dnia 11 czerwca 2025 r. w godzinach pracy Urzędu, tj.: 7.30-15.30.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie internetowej Miasta Krasnystaw oraz w Urzędzie Miasta Krasnystaw - Biuro Obsługi Mieszkańca.
Zgłoszenia mieszkańców dokonane po 11 czerwca 2025 r. nie będą rozpatrywane. Brak udziału mieszkańców w debacie nad Raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad Raportem.
Załączniki
![]() |
Zarządzenie Burmistrza Krasnegostawu .pdf | 356,59 kB | |
![]() |
Zgłoszenie do debaty .docx | docx | 23,94 kB |
![]() |
Raport o stanie Miasta Krasnystaw za 2024 rok.pdf | 16,78 MB |