przejdź do Menu przejdź do Nagłówka przejdź do Treści przejdź do Stopki
Jesteś na > URZĄD Struktura Urzędu Wydział Organizacyjno - Administracyjny

Wydział Organizacyjno - Administracyjny

Do zadań Wydziału Organizacyjnego - Administracyjnego należy w szczególności:

1) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza, umów w sprawie zamówienia publicznego, skarg i wniosków oraz upoważnień i pełnomocnictw, kontroli zewnętrznych;

2) realizacja zadań gminy z zakresu oświaty, wychowania przedszkolnego oraz opieki nad dziećmi do lat 3;

3) prowadzenie spraw z zakresu BHP

4) prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, w tym przyjmowanie i przesyłanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

5) prowadzenie i koordynacja spraw z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz udzielania pomocy osobom dotkniętym problemem przemocy w rodzinie,

6) koordynacja pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;

7) współpraca z organizacjami pozarządowymi;

8) koordynacja działań związanych z udzielaniem informacji i obsługą mieszkańców;

9) wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;

10) udzielanie licencji na przewozy taxi;

11) obsługa kancelaryjna i techniczna Urzędu;

12) obsługa korespondencji oraz elektronicznej skrzynki e-mail Urzędu;

13) obsługa informatyczna Urzędu;

14) prowadzenie archiwum;

15) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;

16) prowadzenie spraw dotyczących praktyk zawodowych i aktywizacji osób bezrobotnych (staże, prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne, itp.);

17) współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta (sołectwami) oraz prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim;

18) prowadzenie ewidencji wyposażenia i pozostałych środków trwałych;

19) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi Miasta pod względem procedury określonej właściwymi przepisami prawa;

20) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień na roboty, usługi i dostawy, w tym w trybie bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;

21) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych;

22) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac komisji przetargowej, w tym organizacja pracy komisji przetargowej;

23) sporządzanie planu rejestru zamówień publicznych;

24) gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych Urzędu;

25) archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień dokonywanych w Urzędzie;

26) przygotowanie projektu Raportu o stanie Miasta;

27) realizacja zadań wynikających z przeprowadzania wyborów Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Wojewódzkiego, referendum krajowego i gminnego, sołtysów i rad sołeckich;

28) koordynacja zadań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami;

29) punkt potwierdzania profilu zaufanego;

30) wykonywanie czynności w zakresie archiwizowania dokumentów;

31) sprawowanie kontroli nad podmiotami organizującymi pracę z rodziną;

32) wykonywanie czynności inwentaryzacyjnych, w tym współpraca przy rozliczaniu inwentaryzacji;

33) wykonywanie zadań, w tym wdrożenie procedur w zakresie sygnalistów.

 
 
Wydział Organizacyjno - Administracyjny
Kierownik - Justyna Pawlas

tel. 82 576 21 57 wew. 161
e-mail: justyna.pawlas@krasnystaw.pl
pokój nr 30
 
 
Copyright © Miasto Krasnystaw. Wszelkie prawa zastrzeżone