Wydział Organizacyjny i Archiwum Zakładowego
Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Archiwum Zakładowego należy w szczególności:
- prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza, umów w sprawie zamówienia publicznego, skarg i wniosków oraz upoważnień i pełnomocnictw, kontroli zewnętrznych;
- prowadzenie spraw z zakresu oświaty, wychowania przedszkolnego oraz opieki nad dziećmi do lat 3;
- prowadzenie spraw z zakresu BHP
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, w tym przyjmowanie i przesyłanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- prowadzenie i koordynacja spraw z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz udzielania pomocy osobom dotkniętym problemem przemocy w rodzinie,
- koordynacja pracy Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi;
- przyjmowanie wniosków i wydawanie kart dużej rodziny;
- koordynacja działań związanych z udzielaniem informacji i obsługą mieszkańców;
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
- udzielanie licencji na przewozy taxi;
- obsługa kancelaryjna i techniczna Urzędu;
- obsługa korespondencji oraz elektronicznej skrzynki e-mail Urzędu;
- obsługa informatyczna Urzędu;
- prowadzenie archiwum;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych;
- prowadzenie spraw dotyczących praktyk zawodowych i aktywizacji osób bezrobotnych (staże, prace interwencyjne, prace społecznie użyteczne, itp.);
- obsługa kancelaryjna i techniczna Młodzieżowej Rady Miasta i Miejskiej Rady Seniorów;
- współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta (sołectwami) oraz prowadzenie spraw związanych z Funduszem Sołeckim;
- prowadzenie ewidencji wyposażenia i pozostałych środków trwałych;
- prowadzenie spraw zamówień publicznych Miasta pod względem procedury określonej właściwymi przepisami prawa,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień na roboty, usługi i dostawy w trybie bez stosowania ustawy,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac komisji przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno - kancelaryjne prac komisji przetargowej,
- sporządzanie planu rejestru zamówień publicznych,
- gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych Urzędu,
- archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień dokonywanych w Urzędzie,
- realizacja zadań wynikających z przeprowadzania wyborów Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Gminy, Rady Powiatu, Sejmiku Wojewódzkiego, referendum krajowego i gminnego, sołtysów i rad sołeckich.
Wydział Administracyjny